טיפול באודם כרוני

 טיפול באודם כרוני - "קופרוז"

לפני שאנחנו מדברים על הפתרון, בואו נדבר רגע על התופעה: מהו קופרוז?

קופרוז היא תופעת עור כרונית גנטית, המאופיינת בהופעת נימי דם ממוקדים ומופשטים על הפנים ומחמירה עם השנים. עור קופרוזי יקנה לנו מראה של עור אדום וסמוק. הנימים מרשתים ומעטרים חלקים בפנים, והקופרוז מקבל נוכחות לא מחמיאה על העור. למה זה קורה? התרחבותם ושבירתם של כלי דם קטנים גורמים להופעת האדמומיות הכרונית, אשר מחמירה על ידי חימום חיצוני של העור על ידי השמש, מים חמים, אדים במקלחת, שתית אלכוהול, מזון חריף ועישון. כאשר התופעה לא מטופלת היא עלולה להגיע למצב דלקתי המתאפיין בפצעונים מוגלתיים המשנים את מרקם העור ופוגמים בו. טיפול נכון בתופעה בגיל צעיר יכול למנוע את החמרתה. 

 
כיום קיימים טיפולים חדשניים המביאים להקלה ולטיפול בנימים ובאדמומיות. טיפול כמו ה-
IPL  (קרן אור באורכי גל מסוימים) יסייע מאוד לטיפול בנימים. המילה האחרונה במכשור המתקדם לטיפול בתופעת הקופרוז מגיעה אלינו בצורת מכשיר קרני IPL יחד עם גלי רדיו. השילוב המנצח מטפל בכלי הדם הקטנים וגורם לבניה מחודשת של קולגן (המונע את חזרת הקופרוז בעתיד) באזורים הקופרוזיים. איך זה עובד? קרן האור נספגת בכלי הדם הקטנים ומייצרת חימום מקומי. חימום הרקמה גורם להרס כלי הדם הקטנים והם נעלמים מהאזור. לרוב מדובר בכ 3-4 טיפולים חוזרים של פעם בחודש לקבלת תוצאה לא פחות ממצוינת. בנוסף, קיימים תכשירים קוסמטיים טיפוליים המכילים מרכיבים המרגיעים ומשפרים את זרימת הדם וחיזוק דפנות כלי הדם.

המלחמה בסימני הגיל הביאה את תחום טיפולי האנטי-אייג’ינג להתפתחות עצומה. שיטות חדשות בטכנולוגיות מתקדמות מאפשרות לנו לשפר את מראה עורנו מן הקצה אל הקצה, ללא זריקות, ללא סכינים וללא סיכונים. באמצעות שילוב מנצח בין הטכנולוגיות החדישות לתכשירים פעילים בריכוזים גבוהים, תוכלי ליהנות ממראה עור צעיר, מוצק, חיוני וזוהר. ברוכה הבאה לעולם חדש של אפשרויות.

טיפולי אנטי-אייג’ינג

עולם טיפולי האנטי אייג’ינג מציע לנו מבחר גדול של דרכים להתמודדות עם הזדקנות העור: החדרת לחויות, חיזוק שרירים, קילוף ועידוד העור לייצר קולגן, אלסטין, חומצה היאלורונית, הורמוני גדילה ועוד. על מנת להשיג תוצאות מקסימליות, מומלץ לבחור את הטיפול המתאים לך באופן אישי. אני מזמינה אותך לפגישת יעוץ ללא התחייבות. התקשרי עוד היום ותתחילי ליהנות ממראה עור פנים צעיר ובריא.

הצערת העור בטכנולוגיות משולבות

ההליך מתבצע על-ידי שימוש במכשור חדיש המתבסס על גלי רדיו, בשילוב מזותרפיה. הטיפול המשולב תורם להתחדשות סיבי קולגן, ובכך מגביר את אלסטיות העור ו’מזכיר’ לתאים בעור להתנהג כמו תאים צעירים וחיוניים. התוצאות המדהימות נראות כבר לאחר 2 טיפולים.

מזותרפיה

שיטת טיפול יעילה ביותר ובלתי פולשנית שהוכחה קלינית ומחברת בין קוסמטיקה לרפואה. באמצעות מכשיר המפעיל מחטים קטנות, ללא כאב וללא סיכון, ניתן לגרום לתגובה בעור של יצירת סיבים פיברופלסטיים כמו קולגן ואלסטין האחראים לנפח ואלסטיות העור. התוצאה הינה עיבוי, מיצוק, מתיחה ושיפור בגוון, במרקם ובחיוניות העור.